"If it didnt matter, you wouldnt be thinking about it."

Hey ya'll! Idag är det den där älskade måndagen, den dagen i veckan som ALLA absolut, så himla gärna, vad sägs som ALDRIG vill ha...typ.
Dagen var seg, men fick sluta ca 1 timme tidigare idag så det tackar man för. Men att det var ett prov sista lektionen var kanske mindre kul, även om det gick galant. Gruppskrivningar are the best. (Nästan) 

Oj, oj, oj vad jag mår illa nu. Ett tips - ha inte choklad i ditt rum! Det försvinner fortare än ... jag vet inte. Är nog för illamående för att hitta på något kreativt att skriva där.

Imorgon kommer en Emma med mig hem :D (blir rätt ofta, men alltid lika mysigt!) Vi tänkte se till att börja med alla de 1000 läxor som ligger och väntar på en, usch jag får rysningar bara när jag tänker på dem. Men så går det om man skjuter upp allt som har med skolan att göra...

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0