imorgon - äntligen!

Imorgon är det GÖTEBORG som gäller! Åh vad jag längtar! Jag längtar inte heller bara efter att få vara där, utan resan dit kommer att bli mysig den med. Ska åka bil med mamma och våran granne Louise.
Jag har alltid tyckt om att åka bil, speciellt när det är de där långa resorna. Det är då man ska ladda upp med mjukiskläder, kudde, filt, tidningar, godis, bra musik och bara njuta under hela resan! Men nu tänkte jag ta med mig datorn för första gången, så det lär ju bli någon film på det också, ännu bättre eller vad säger ni? ;D

För övrigt så var de så kallade föräldrarna väldigt generösa idag. Blev bjuden på semla efter maten, det tackar man för! Min första semla i år. Kanske den sista också, för säkerhets skull, hehe.

Nej nu ska jag ta och fixa ihop det sista med packningen och sedan försöka stänga väskan. Man lyckas alltid packa ner för mycket kläder! Och det roligaste är att man inte ens använder hälften av det man har proppat ner i väskan, haha. Ska se till att använda så mycket som möjligt nu under vistelsen i Gbg^^

Hoppas att ni får en jättebra fredag imorgon! Själv ska jag ut i Götet med min älskade barndomsvän Bella. Ska bli riktigt kul! Så det lär inte bli något inlägg då, men kaaanske ett litet på lördag...tss.
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0