Inte okej.



Bara för att jag, en ung kvinna i mina bästa år, en gång i tiden såg ut som en pojke med gigantiska dumboöron. Det är inte okej. Vad tänkte mina föräldrar egentligen??
Idag har jag som tur är växt ikapp mina öron, skaffat lite hår på huvudet och klär mig så tjejigt som möjligt, höhö.

För övrigt ser man min bror på bilden som en gång i tiden faktiskt var söt och såg riktigt oskyldig ut. Idag har han rakat huvudet, knasigt skägg och konstiga kläder. Med konstiga kläder menar jag bland annat skinnbyxor och kilt. Han är bra speciell min bror, men i like him iaf.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å min mor ville så gärna ha en tjej. Ok det ska jag väl ge henne, jag behövde inte ha kjol eller klänning, men jävlar vad hon fick mig att se ut som en tjej med det håret jag hade då, blont lockigt och långt. Någon direkt skada har jag inte tagit, ja alltså om du frågar mig. Jag är säker på att min omgivning inte riktigt håller med alla gånger. Men när jag gick i skolan fick jag lära mig att man inte ska falla för grupptryck så det skiter jag i!.

2009-02-15 @ 01:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0