Jag har varit en idiot. Skärpning!

Oj, det blev ett lite småsent inlägg idag. Sorry 'bout that. Kom inte hem förrän runt 18 idag och sedan har det varit en massa saker som skulle fixas. Men nu har jag tid, hehe.

Fredagen var underbar, som vanligt blev det utgång med Emma och Johanna. Men den här gången följde också Johannas kompisar Moa och Matilda med, riktigt mysiga tjejer! Vi dansade oss igenom kvällen och hade det jättekul, sedan for det iväg hem till David. Den tråkmånsen vägrar dra till viper, (han vet inte vad han missar) Alldeles underbart att få träffa honom igen. 

Igår åkte vi in till stan, han skulle nämligen leta efter en skjorta. Jag följde efter lite segt sådär som man gör dagen efter festande, med en kaffe i handen (tror inte att jag hade överlevt stockholms miljö annars) och lite donken på det sen. Mums! Åkte rätt så fort hem till David igen, på vägen stannade vi till vid en mataffär så jag kunde handla hem lite godis (Här har du bevis Natta angående din kommentar! Jag äter visst sötsaker!)

Melodifestivalen sattes ju igång igår kväll, och det tycker jag är en rolig grej att titta på ändå. Men nej nej David ville inte se så jag satte mig nere hos hans mamma istället. Vi hade det jättetrevligt! Lite sing star på det också, hehe.






(jaja, en liten jag-vill-posa-bild får man alltid tid över till, hehe.)


(som sagt, sånna här bilder får man alltid tid över till.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0