Oh, it's what you do to me.

Lyssnar på hey there delilah just nu, därav rubriken hehe. Den är ju så bra, synd att man spelade sönder den när man var ung och dum...

Mjaa vad ska man berätta för "roligt" idag då? Jag har skaffat pluskort nu (!) woho. Så sthlm, se upp ;) nerå. Sen jag kom hem har jag proppat i mig choklad, packat väskan proppfull med kläder till imorn samt sjungit/dansat som en galning framför spegeln. (kom igen nu, alla gör så) Hoppas jag haha...

imorgon så är det FREDAG. Oh yes i like the sound of it very much, indeed.

Fuck. Nu sattes i love europe-låten med sven-ingvars igång. Curse you "blandningsgrejen-på-itunes!" Dags att byta innan jag blir galen på den där skiten.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahaha! xD

Sven.ingvars / Christer Sjögren. Same shit different names :P

2009-02-05 @ 20:15:25
Postat av: Amanda

Hahaha! xD

Sven.ingvars / Christer Sjögren. Same shit different names :P

2009-02-05 @ 20:15:57
Postat av: dilanamin

Cool blogg!

Vad gör du? :)



k-r-a-m

/ www.mramin.blogg.se



2009-02-05 @ 20:30:51
URL: http://mramin.blogg.se/
Postat av: issaa

jaja, nu ska vi inte vara sånna amanda!

hahah

2009-02-05 @ 22:48:43
URL: http://isabellehogmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0