i can't believe it - i actually did it.

Helgen har flytit på oväntat bra med tanke på att jag fortfarande är utan mobil.
Gårdagen spenderades först hemma hos Bella. Här satt vi bara och var riktigt sega och lite bakis. Men framåt kvällen hade vi allt planer. Vi hade ju först tänkt dra ut på någon klubb men eftersom mitt leg blev stulet kunde det ju inte bli av.
Vi åkte istället hem till Kelly där en Maxime också fanns. Så grymt sköna killar, "jag svär!" Vi spelade beer-pong (bästa partyleken ever, den ska jag allt få igång på fester!) och sen umgicks vi i stort sätt bara.
Det som var lite jobbigt var att dem är båda från USA, så det blev ju bara engelska som talades under hela kvällen. Det gör mig absolut inget att sitta och lyssna, för jag förstår hur bra som helst. Men när det gäller att prata - det är inte okej. Då får jag panik och det låter för jävligt samtidigt som jag får hjärnsläpp på till och med de lättaste orden. Men jag gjorde mitt bästa och det räckte nog ändå, hehe.

Vi sov kvar där för att det var så långt hem till Bella. Så när vi vaknade idag så hade Kellys pappa varit riktigt gullig och gjort iordning riktig amerikansk frukost, ja tack! Jag tvekade inte en sekund när jag såg pannkakorna med sirap, det älskar jag! Så mätta och belåtna tackade vi och sedan åkte vi hemåt mot Bella igen.

Nu sitter jag och Bella i soffan framför tvn och proppar i oss lite godis. Det ska vara tjejkväll här ikväll, bland annat våra mammor. Det kommer bli en jobbig kväll. Varför? Jo, jag hör redan Sven-Ingvars spelas i köket...Men god mat hoppas jag på! hehe.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0