"the feeling of rust against my saladfingers is almost orgasmic"

FREDAG. Åh vad jag har längtat efter dig! Har varit hemma idag. Det som jag har gjort idag är att ha testat soffan och tvn för att se så dem fungerar som dem ska (vilket dem gör, woho) samt provsmakat det mesta i köket för att se så att det inte är någon matgiftning på g eller risken för att gammal mat ska inträffa...hehe.

Om en stund ska jag hoppa in i duschen och sen börja göra iordning mig inför kvällen. Ska som sagt till Nyköping för att träffa Sebbe, och nu blir det även en Elias också. Ska bli trevligt att få träffa pojkarna, var ju trots allt ett tag sen:)

Detta gjode jag till mig själv igår, gud så gott det var!
Glass, chokladpudding, grädde, strössel & chokladsås.
(en onyttigare efterrätt får man leta efter)

Försökte få det lite fint med hjärtat där. Men det blev bara fail, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0