"you're killing me and you dont even know it"

Första lektionen vi hade idag var tydligen för eget arbete, så jag hade kunnat sova lite till...
Den andra lektionen vi hade var kaos. Alla skrek och vi fick ha värsta samtalet med läraren om hur vi beter oss. Våran klass har allvarliga problem, hehe.

Det var också den sista lektionen så sen bar det hemåt. Jag ville ha pizza till middag och gjorde ett försök med att fråga pappa lite snällt. Men som vanligt blev det ett nej och det vi skulle äta var ju bara ännu värre. Rester. Nejtack! Jag gjorde istället mackor med ost på som jag värmde i mikron, MYCKET mer uppskattat från min sida. Sedan har det blivit lite choklad på det också.

Det är egentligen nu som jag ska sitta och råplugga till sjukvårdsprovet som jag har imorgon, men jag har inte kommit dit än. Jag undrar om jag ens kommer att komma dit alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0