11 Januari.

Helgen var utmärkt. Tillbringade fredagen med bästa D samt lite tina och några till. Vi var ute på en konstig krog men hade det väldans trevligt! I lördags var jag tyvärr tvungen att åka hem, MEN jag hade det riktigt mysigt med en knasig Natta :D Vi beställde lite kläder från ellos, dom har grymt snygga kläder nu btw, samt pratade om lite allt möjligt. Var kul att träffa henne igen, var ju trots allt ett tag sen.
Idag har det städats och pluggats och beställts lite, lite mer kläder (a)
Snart är det lördag hoppas jag. Med brist på annat att göra kan jag lägga in bild på det som har beställts, ifall det skulle intressera er ;D
puss!

Grattis till bror som fyller 27 idag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0