A N D i ' M F U L L .

Inte långt efter godispåsen kom jag på att jag var sugen på något annat.  Så jag smög ner till köket och gjorde mig en ost- och gurkmacka samt varm choklad. Nä det var nästan lite för gott. Så nu ligger jag här nergosad i sängen och med en mage lika stor som Mount Everest, men jag har bara mig själv att skylla.
Ska nog ta och sova, inte bara säga att jag ska det, utan göra det på riktigt. Men det känns lite jobbigt när man vet att man ändå inte börjar förrän 11.40. Har jag nämnt att vi slutar 16.45 imorgon?? Helt fucked up. Så nej imorgon är ingen dag att se fram emot. Eller jo, får ju träffa älskade Emma och prata med henne om alla händelser som har hänt under helgen. Att vara utan henne i 2 hela dagar är otroligt mycket om du frågar mig!

Sov så gott kära ni! puss.


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, vi har miljoner saker o prata om i morrn hörru:P Räkna med en pratig Emma hihi. Saknar redan min isa ju:D<3

2009-01-25 @ 23:34:34
URL: http://kramisemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0