Choklad.

När vi var och handlade mat förut så lyckades jag smyga ner en paradisask i vagnen...och nu finns den även uppe i mitt rum. På mitt sängbord. Just precis där jag sitter. Ja jag har öppnat den och äter för fullt. SÅ GOTT! Flingorna som jag ville ha fanns inte tyvärr, men ska fortsätta leta, någonstans måste dem ju bara finnas!

Annars har väl inte så mycket hänt i mitt liv. Tog en varm och skön dusch förut, me like.
Som många av mina kompisar vet så brukar jag inte behöva duscha längre än typ 5 minuter, men nu för tiden så bara äälskar jag att stå i duschen i evigheter! Det är så varmt och skönt medan det är svinkallt i själva huset. Men jag har faktiskt kommit på ett knep ifall man måste ta sig ur duschen men inte klarar det genom att bara....gå ut! (woho, förvänta er inte för mycket nu) men jag brukar sätta på jättemycket värme på vattnet så man till slut bränner sig om man inte hoppar ut. DET kallar jag att tänka till iaf!

Jaja, back to my choklad <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0