Falling stupid for you.

Yes i am. Falling stupid for you. I fyra dagar till får jag gå runt och sakna dig, men sen när jag väl ser dig så kommer det ha varit värt det. För finns det egentligen något bättre än att äntligen få träffa den personen som man har saknat så himla mycket och då bara få krama om den? Jo, man måste få sakna människor. Hur jobbigt och frustrerande det än är.
Men tanken av att du faktiskt är min pojke gör mig glad, grymt glad. Det är väl den tanken som håller mig glad nu tills jag får träffa dig igen. Tss.

                              

"There she goes again, falling into his arms.
Falling out of reality, except this time,
she knows exactly what she's heading into."


Kommentarer
Postat av: Emma

Och ja är såååååååå glad för din skull. De är du värld!=)<3

2009-01-28 @ 09:44:06
URL: http://kramisemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0