Friday, i'm inlove.

ÄNTLIGEN ÄR DET FREDAG! Klockan är way too little för att vara vaken just nu egentligen, man ska sova vid den här tiden om du frågar mig. Men Emma och jag sitter så fint i skolans bibliotek just nu och väntar på att arbetsmiljö och säkerhetslektionen ska börja. en 3-timmars lektion ifall ni undrar...
Vad händer ikväll? JO då ska jag, Emma och Johanna ut i sthlm woho! Men först ska det gräddas vofflor hemma hos Emma.
Imorgon så ska jag äntligen få träffa David, var alldeles för länge sen. Så det lär ju inte bli så mycket inlägg under helgen som vanligt, hehe. Men nu har jag iallafall varnat er ;D
Jaja, nu har jag inte direkt något mer att skriva om.
Ha en grymt bra helg! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0