God morgon sunshines!

Nyvaken? Oh nej. 04.30 vaknade jag imorse, sen var det kört. Massa tankar som virvlade runt i huvudet och saknaden efter någon förstörde min sömn. Men vad gör väl det? Klockan 05.30 hörde jag hur mamma och pappa pratade i rummet brevid så jag gick upp och frågade vad som hände. Dem skulle åka till Nyköping för att lämna in pappas bil på besiktning. Ja men då var det väl en jättebra idé att jag hängde på? Så det gjorde jag, fick även övningsköra hem också. Alltid trevligt.
Så nu på morgonen har jag hunnit städa min garderob också, woho. Klockan 16.00 har jag en tid hos frisören, ska leka lite med håret där är det tänkt. Ni får se reslutatet sen, om det blir fint dvs. Nu är bara frågan vad man ska hitta på tills dess...Fan jag som hade tänkt sova till minst 10.30.

såhär ful och sur känner jag mig just nu, ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0