Magen kurrar.

Sitter i skolan just nu. Det blir en rätt så sen dag idag. Iofs kunde jag hunnit med en tidigare buss MEN den tar den oändligt långa vägen hem och det pallar jag verkligen inte. Så väntar här till ca 16.00 och siktar in mig på att komma hem runt 17.30 istället. Då ska jag äta massa massa massa mat! Det har jag bestämt.

Imorse var det lite utav en irriterande start. Klockan ringde kl 8 som vanligt, jag går upp, redo att göra iordning mig framför spegeln, tänder lampan som måste vara på (annars ser man ingenting) men den slocknar direkt. "nähä" tänkte jag och tänder istället en annan lampa men den ville inte heller funka. "fuck" var det enda jag tänkte då. En propp måste ha gått eller något. Ropar på mamma men hinner inte säga något innan hon säger "Just det Isa! Idag så skulle dem stänga av strömmen mellan 8-9 här i området! Ojsan glömde visst säga det". FAAAN var irriterande. Jag fick göra det bästa utav situationen och det innebär att jag fick sminka mig med ett stearinljus så nära ansiktet som möjligt...rent mirakel att jag inte brände upp håret....
Nej nu måste jag nog börja röra på mig, kanske langar ett till inlägg hemma igen.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0