MCR.

Just nu ligger jag i sängen med datorn på magen och har jättetråkigt.
Imorgon är det tänkt att skolan ska åka till Romme för att åka skidor/snowboard eller vad mer det nu finns. Men Emma och jag är äkta tonåringar och är inte riktigt sugna på det (usch). Så vi tänkte ta en dag i stälje tillsammans istället :) Längtar jättemycket till imorn. Har vekrligen blivit beroende av den där tösen, så grymt underbar liksom.

Har satt igång My Chemical Romance senaste skiva, The black parade, och herregud vad jag älskar dem. Jag förstår egentligen inte varför alla har något emot dem. De flesta ursäkter jag hör är "men dem är ju värsta emo!". Ehm, nej? och om dem nu är det, vad spelar det för roll? Jag älskar deras musik och texter.
Ska väl sova nu, ciao.


Kommentarer
Postat av: Emma

tss vill du veta en hemlis?;)



Du är också massa underbar<3

2009-01-18 @ 21:47:30
URL: http://kramisemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0