Onsdag.

Woho idag är det onsdag, det betyder att det snart är freeedaag!
Idag har jag varit i skolan, efter skolan åkte jag och Emma till stälje och tog en fika, riktigt mysigt. Blir väldigt mycket fika för oss nu för tiden, hehe. Efter fikat åkte jag hemåt och fick snabbt byta om till träningskläder för jag och Tina skulle gå och spela badminton. Det gick vällan bra, vi ska bli ELIT mohaha.

Nu har jag hunnit äta en god middag, duschat och lagt mig i sängen. Ska försöka somna tidigt idag, för imorgon ska jag nämligen upp klockan tidigt. (05.30) Jag och Emma ska till storstan och göra lite ärenden innan skolan börjar. Det lär ju även bli en liten fika på det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0