Pink is the new black.

Iallafall i mitt fall. Jag har den senaste tiden bara varit inne i att klä mig i svart. "it makes you look skinny" typ. Visst tycker jag fortfarande om svart men egentligen...finns det något finare än ROSA?! Jag har blivit helt kär i det. När jag är ute och shoppar dras jag bara till de rosa sakerna, speciellt babyrosa. That's my favorite. Rosa, rosa, rosa. Det är ju perfekt att Jessica fick en liten flicka idag då, då vet ni vad jag ska titta på för färger till henne (a)

Det här armbandet köpte jag för inte så länge sen, älskar det!
(lite dålig bild tyvärr) Köpte den på HM ifall någon ville veta, hehe.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

du är så söt isabelle xP

2009-01-26 @ 21:34:39
Postat av: issaa

hahah vaddå, du kan va söt :D

2009-01-26 @ 23:18:20
URL: http://isabellehogmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0