Sittandes i skolan.

Nu sitter jag i skolan med en Emma bredvid mig och med en kaffe i ena handen, Emma har lyckats göra mig lite smått beroende av den underbara drycken! Vi har hunnit gå till konsum idag och handlat gott tuggummi (behövs verkligen i skolan, man blir så sugen på att smaska på något *host* godis, men har man tuggummi så är the problem solved (y) )

Vår första lektion börjar som sagt inte förrän 11.40 så nu sitter man mest och väntar, sen när vi äntligen slutar 16.45 så ska en mamma hämta upp mig. Sånt gör mig glad, för slipper man åka buss så, mjaa då ler hela jag helt enkelt.
Men innan vi åker hemåt så ska vi stanna till vid Willys för att handla mat. YES nu har jag min chans! Jag spanade in några flingor hemma hos David i helgen som såg så grymt goda ut! (för er som undrar så har jag kommit in i min jag-är-galen-i-flingor period) Det är ju som godis! Det är iaf kellogg's flingor med jordgubb och mörk choklad. YUMMIE?! It sure looks like it! Sen ska även lite gröna äpplen inhandlas, dem är riktigt goda, japp.

Nu ska jag sluta skriva så mycket om mat, jag tror faktiskt att jag skulle kunna hålla på hela dagen, men jag får ta ut min kärlek till maten på Emma istället, hon brukar också tycka om att prata om mat :)
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha vi och mat alltså:D vi är roliga^^

2009-01-26 @ 11:13:40
URL: http://kramisemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0