Woho.

Woho - mitt nya favoritord. På tal om ingenting alltså.
Jaja, idag är det tisdag och allt som påminner om julen har plockats ut ur huset och ligger i lådor i boden, riktigt skönt. Just nu sitter jag och dunkar lite breaking benjamin. Var riktigt länge sen jag lyssnade på dem men oj så bra dem är!
Vad händer idag då? Jag tänkte ta och ringa en kompis vid namn Fredrik idag, vi har planerat att vi ska hitta på något idag nämligen. Jag ska övertala honom att ta sig hit så att vi kan gå och hyra massa filmer, köpa massa onyttigt och bara vara riktigt lata idag. Det känns som att det är en sån dag idag hehe. Hoppas ni får en bra dag!
puss.


Breaking Benjamin - Breath.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0