Fortfarande knasig blogg.

Okej. Gårdagen var den sämsta dagen ever. Mamma och pappa sa åt mig att stanna hemma så att vi kunde ha en myskväll eftersom vi inte hade setts på länge. Visst tänkte jag, det är ju mysigt. Men sen helt plötsligt skulle dem ha vänner som kom över. Wtf liksom. Jag ville inte sitta där med alla människor, så jag satt uppe på mitt rum hela kvällen och hade det skittråkigt...Snacka om att slösa bort en värdefull lördag! Men men, nu är det en ny dag och den har hittills använts som en städdag. Har storstädat mitt rum, rensat ut en massa skit. Men det ser fortfarande lika rörigt ut. Gaah! Nu tänkte jag sätta igång med plugg, har ett tal i Svenska B att göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0